2a Oktober 2010

Hejhej! Idag fortsätter flyttandet! Har en massa saker hos Mamma som jag ska till min lägenhet, väntar bara att hon ska sluta jobbet så vi kan åka iväg och fixa klart i läggan! Så det här lär nog bli enda inlägget idag, om inte annat kanske vi hörs ikväll via mobilblogg! Sen vid sextiden ikväll ska jag även hämta min Bella, min sötBella som jag saknar så mycket! Även Felicia tjatar hela tiden om när hon ska komma till oss. Vill bara få lite ordning så att lägenheten är beboelig om ni förstår!

Nåja, nog det nu.. hittade iallafall ett minneskort här hos Mamma som var full med bilder från tiden då Felicia var liten, kanske 4-5 månader gammal? Sen även bilder på mig, och fyyyfan hur jag såg ut ;) Galet!


Haha men herregudändå vilken hårfärg jag hade, frisyren saknar jag dock!
Och vad faan gör jag med huvudet? :)




Min söttjej!




Mys med Mamma!


Kommentarer
Laila♥

För söta :)

2010-10-12 14:15:51
URL: http://lailaaziz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0