3e Oktober 2010

Hela min lägenhet ser ut som ett bombnedslag, tillochmed Anna Anka hade vänt i dörren! Hehe. Får bli morgondagens projekt det där med gardinerna, måste bara fixa sådana där upphängningar till stängerna. Hoff! När tjejerna somnat för natten ska jag iallafall sätta igång med strykningen, det tråkigaste fyfan!

Annars har det inte hänt alltför mycket idag, Mamma och hennes kille var hit tidigare idag iallafall.. kirrade upp en kökslampa! Sen fick jag även en massa fiiiiin fint porslin av L och S! Nämner inga namn då jag inte vet om dom vill synas här så. Nånå, ska busa lite med Bellsan innan det är dags för sängen för henne, Felicia somnade dock i bilen på väg hem så hon sussar än.. bara blöj och pyjamasbyte!


Hoho, nu börjar det bli grymt mörkt ute och jag som är fruktansvärt mörkrädd har knappt en lampa här hemma. Förutom kökslampan då och en disco slinga, haha fränt ;) Måste även fixa sådant!


Mmmmmm, nu luktar det smarrens här. NOT! Tror lillan behöver en ny blöja ;) Kul jul!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0