5e Oktober 2010

Det är som märkligt det där när man börjar skriva om sina känslor och hur jävla skit man mår, då går statistiken upp i taket! Gillar verkligen folk att gotta sig i andras liv? Är det så? Hade jag knapprat ner hela mitt liv i den här bloggen, varenda detalj.. ja precis allt, då hade ni myst ända till nästa påsk ;)



Har just kommit hem efter att ha lämnat kidsen på dagis, funderar faktiskt på att ta cykeln in till stan för lite ärenden! För Mathias är ju seg som en råtta, lär nog dröja innan han ska på stan så.. Men först en dusch, haha det behövs. Hoj! Uppdaterar lite senare med lite bilder, måste ladda batteriet till kameran också. Lata jag!


Godmorgon förresten!

Kommentarer
Anonym

Jag skulle dö för dig - steget Så underbart fin låt!

2010-10-05 14:08:55



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0