6e Oktober 2010

Hej :) Började blogga imorse men då råkade jag komma åt någon rackarns knapp så att allt raderades och då gav jag upp! Gör ett nytt försök nudå :) Pappa åkte iallafall hem nyss, fyfan det är alltid lika jävla tråkigt och jag blir alltid ledsen.. fyyfan! Hoj! Nånå.. ska iallafall strax dra iväg på stan en snabb sväng med Matti! Nivet sådana där supertråkiga saker som man bara måste göra. Skatteverket, arbetsförmedlingen, försäkringskassan.. boring!
Sen blire väl kanske att åka upp till honom en sväng, beror helt på hur mycket jag orkar med tanke på att jag har feber än! Hoppas alvedonen börjar hjälpa snart.. hade ju vart kanoners! Hur mår ni idag?

Senare idag ska jag tipsa er om en suuperbra blogg! Hittade den när Kissie länkade henne, ja vem annars :) Vi hörs lite senare, och nu medans jag ändå har lite minne kvar i huvudet så ska jag springa iväg och sätta batteriet till kameran på laddning! Har vart lite bild dött här nu ett tag, förlåt!


Vi hörs. Kram mina fina!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0