9e Oktober 2010

Hej! Förkyld upp över öronen så har knappt orkat sitta på datorn dom senaste dagarna, facebook är väl ett måste men! Man kan nästan tro att niagarafallet finns i vårat hem, näsorna rinner som om det inte fanns en morgondag.
Fick knappt någon sömn inatt o så förkylning på detta + två snoriga gnälliga barn så då kan ni tänka er hur mycket krafter  jag har haha. Ska nog knappt lyfta ett finger idag alls, om inte döden står utanför dörren vill säga..

Hoj, kom just på mig själv att jag lovat tjejerna att vi ska gå till stallet idag och kika på hästarna! Bara orken finns så ska vi göra det. Nånå, ska pyysa iväg för att kolla till lunchen i ugnen nu! Lat mat till lunch idag. Blir nog bra det!


Hejpa hej!


^^Skit också, kom på att jag har tvättstuga kl tolv. Fint!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0