Bara 7 långa dagar kvar..

Sjuuukt vad jag saknar min Bella, bara en vecka kvar innan hon kommer till mig. Hoj det känns som hundra jävla år kvar! Men jag har ju haft henne nu en vecka plus helgen då för Matti jobbade, och rättvist ska det vara. Han vill ju också ha henne.. Felicia hinner jag aldrig sakna för hon är alltid med mig :) Mina finaste tjejer! Herregud ändå vad jag älskar dom! Mer än ALLT på denna jävla jord. Dom bästa minnena jag har är de när tjejerna kom upp på min mage efter förlossningen! Vilken lycka alltså ♥

Bella




Jag och Felicia


Kommentarer
kickan

Det är jobbigt att sakna sina barn när de är hos den andre föräldern. Hur känner Felicia när lillsyrran är borta? Saknar inte hon oxå att få vara med sin "pappa" ? för visst har hon väl växt upp med Mathias som sin pappa under dessa år oxå?

2010-10-10 14:00:06
mathias bäckström

du efetr förlossningen tog ja hand om båda flickorna medans du svammla på hög som ett hus...

2010-10-10 16:44:50
vicky

Hej,Allt bra med dej idag? :)

2010-10-24 11:44:11
URL: http://vickybysweden.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0