När jag ändå..

.. är i farten här på datorn så kan jag lika gärna berätta om dagens skräckupplevelse! Ni kanske kommer ihåg att jag tidigare berättat om det där dörrhandtaget i tjejernas rum som är sönder? Justdet. Bella låste ju in sig en gång tidigare men det ordnade sig.. nåja, denna gång så satt jag och vek in barnkläder i garderoben och just när jag var klar och började gå mot dörren så stänger ungarna dörrn, och handtaget sitter på utsidan! Top dom jävlarna har inte orkat fixa den än! Så, därinne sitter vi alla fyra, jag och barnen samt min klaustrofobi :) Ytterdörren var låst så hade inte hjälpt speciellt mycket heller att ringa någon för ingen jävel kommer in.. Iallafall ringde securitas på stört men där sa dom att jag måste vänta en stund så bad Matti komma hit och sparka in ytterdörren så att han kan öppna utifrån till sovrummet men då i rättan tid så kom ju securitas, hon ropade iallafall i brevinkastet och jag gapade att vi var inlåsta haha, nåja, hon hade ju nyckel iallafall så ut kom vi till sist!

Fyyfan vad hemskt, jag hatar att vara inlåst.. barnen gick det ingen nöd på! Mest jag som var några sekunder ifrån att gråta haha.. Och vad tusan hade jag gjort om jag inte hade haft på mig min mobil? Då hade vi fått sitta där.. hoj!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0