Sanningen ska fram, någongång!

Vet ni vad jag är sjukt jävla less på? Att aldrig någonsin bli respekterad för den jag är, att aldrig få ha mina åsikter! Att allt bara ska handla om vad alla andra tycker hela tiden, men jag då? Det är faktiskt mitt liv. Om jag har känslor för Mathias, så låt mig ha det! Om jag älskar honom, vilket jag gör. Så låt mig göra det! Sluta kasta skit på mig dagarna igenom! Majoriteten av vår familj hatar vårat förhållande, men vad har dom med vårat förhållande att göra? Klart att jag blir ledsen, varenda dag nästan. Men om jag skulle lyssna på alla andras pajkastning dagarna igenom så kan jag ligga gärna lägga mig ner och dö på engång!

Fick frågan i en kommentar för någon dag sedan varför jag sagt upp kontakten med dom flesta på Mammas sida.. skrev något om det i ett tidigare inlägg! Ja varför kan man undra sig, alla dessa fördomar, all jävla pajkastning, all jäävla alkohol, allt jävla hat mot mig och Mathias. Varför i hela helvete ska jag ha med dom att göra? Jag är så sjukt less på att alltid bli nedtryckt av dom som ska låtsas vara mig nära hjärtat! Spela förfan inte pajas om du inte är en bra sådan!


Jag gör mina egna val, för varje val du gör så kommer det konsekvenser av det hela. Ibland bra, ibland dåliga. Det är helt upp till dig själv som person.


Vet ni vad mer jag är less på att höra från alla jävlar? Att M är en dålig Pappa, att han inget klarar av, att jag ska lämna honom, han är inte bra för mig.. blaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa and so on! Alla har vi svackor och ups and downs. Men allt går att lösa, glöm förfan inte det! För älskar man varandra så finns det en lösning till varje bråk.

Varför ska jag mygla om saker och ting? Näe, min mor hatar Mathias.. Min bror hatar Mathias.. ochochoch?? Det är mina val once and again!



Jag VET att jag inte borde bry mig om vad alla andra säger, men när allt handlar om dom tydligen ska stå mig nära så blir jag faktiskt sårad. Det är nog. Jag har blivit ombedd tusentals gånger att bryta upp med mina nära, men det är svårt.. jag vill så gärna tro gott om alla. Det kanske är något jag bör sluta med?
Sen att jag kommer få ännu mer skit av min "familj" och mina "vänner" för det här inlägget, det bryr jag mig inte. Någon gång ska väl ändå sanningen fram eller hur?




Det är jävligt fult att spela fin i kanten utåt men i själva verket så är det helt tvärt om!





Döm inte en jävel förens du gått ett par mil i deras skor, för bövelen!!

Kommentarer
mathias bäckström

Älskar dig och saknar våran lilla familj:(

2010-10-06 17:30:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0