Ny design snart..

Ikväll kommer det mest troligt upp en ny bloggdesign som bästa Linda gjort åt mig :) Bara lite små grejs kvar att göra på den tydligen. Tills vidare får jag passa på att blogga för man kan inte vara inloggad två st samtidigt på en och samma blogg, hon får lägga in den åt mig, jag sabbar bara allt om jag börjar pilla med koder och sådant, så jag låter hellre bli. Små saker kan jag fixa men absolut inte designer o så.. nånå! Ska bli spännande att se hur den ser ut, är som sagt less på den jag har nu!

Tills vidare kan ni få en lista för sen ska jag slänga mig själv och ungarna in i duschen! Det behövs kan jag säga :)


HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej
Något husdjur : Inte längre, saknar min älskade hund Benny! ;(
Någon favoriträtt : Alla möjliga sallader
Puder på dig :  Nope
Några framtidsplaner : Ärligt talat så vet jag inte.
Någon sjukdom : Astma
Gymkort : Nej
Några kärleksproblem : Nej
En homosexuell kompis : Nope
Duschat idag : Inte än men snart.
Någon kompis som snarkar : Kompis och kompis, men Mathias snarkar iallafall.. igårkväll hörde jag inte ens tvn ärligt talat.
Någon vän som spelar i ett band : Jaa
Några mvg:n : Nej 
Någon som förstår dig : Nej
Tuff kompis som kan försvara dig : Behöver ingen som försvarar mig.
Något beroende : Cigg
Fikat idag : Nej
Nagellack : Nej
Någon vän som bor i ett annat land : Ja

VEM ? ..
Avskyr du : Finns många
Hånar du : Håller inte på med sådant
Delar du mest minnen med : Sofi och Sara blandannat.
Längtar du mest efter : Ingen alls..
Stör du dig på : Alla jävla skadade människor som kör epa, sådana borde förbjudas för fan.
Gosar du med : Ingen just nu
Lagar mat : Jag
Diskar : Jag
Tror att den är någon : Alla är något

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Dagstidningarna bara..
Buss åker du oftast : Åker aldrig buss
Frisyr har du : Hästsvans just nu..
Dag fyller du år : 4e Augusti
Årstid föredrar du : Vår, vinter, höst
Stad är du uppväxt i : Gällivare/Kiruna

VAD ? ..
Gör du nu :
Skriver listan, sms:ar, försöker få kidsen att sluta bråka med varandra.
Gör dig till en dålig människa : Mitt tålamod
Vill du arbeta med : Har inte hunnit fundera så långt
Är roligast just nu : Inte ett nå för jag är bara irriterad och jävligt trött.
Har du på dig nu : Tischa och tights.. lat dag.
Har du för smink idag : Använder aldrig smink, är fin precis som jag är!
Äger du för skor : Mest högklackat..
Har du för storlek i skor : 38 ibland 39
Läser du för bok : Ingen just nu
Ska du göra nu : Duscha kidsen sen mig själv..


Vi kanske hörs senare, allt beror på när designen kommer upp! Orkar inte logga in ifall Linda är inloggad! Om inte annat hörs vi när vi hörs. Kram på er.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0