12e April 2011

Hej på er :) Jag har åkt på en dunderförkylning så det är därför jag inte har varit så "synlig" här dom senaste dagarna. Fixade fram ett gäng med energi imorse och gjorde bort all tvätt så nu när den snart är klar så måste jag bege mig till arbets, fyfan så trist men men det är ett måste ;) Hade även tänkt att ta fram tjejernas cyklar när dom slutar dagis för nu är det ju barmark, kanske även min cykel också får komma ut på en premiärtur.. det hade ju inte vart helt fel inte. Nu blir det lunch för min del! Vi hörs ♥

Felicia lär sig att cykla sommaren 2010!





Bella sommaren 2010!
Två sekunder efter att bilden togs så var cykeln i backen.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0