13e April 2011

Heej! Eh, det där lätt ju glatt och trevligt.. allt annat än hur jag mår iallafall. Försökte sova för natten väldigt tidigt igårkväll men det gick inte alls med smärtan jag hade, så vid ett tiden ringde jag akuten och förklarade läget att jag har bröstkorgssmärtor och stickningar och domningar i armar och händer, allt tack vare en jävla pytteliten tand (som sagt tidigare så har jag uuuuber sköra tänder) , iallafall.. dom tyckte jag skulle komma in på stört och tur nog bor jag ju bara 500 meter från sjukhuset så hopp in i dojorna och efter en iskall promenad på 10 min som kändes som en evighet var jag framme, och jag kom ju inte i rättan tid.. var fler än mig som hade hjärtsnörp typ haha.. Där fick jag iallafall kolla ekg samt få morfin och när den började hjälpa så kände jag mig som en riktig knarkare ut i fingerspetsarna, tur då att jag inte är en sådan. Hursomhelst.. smärtan försvann sakta men säkert men innan dom släppte hem mig så vela dom kolla att medicinerna fungerade och att allt är ok med mig..

HAH, kunde fan knappt stå på min prinsessfötter för benen var som överkokta spagettisar så det blev till att ringa sjuktaxi hem dom femhundrameterna. Hade jag prompat själv hem så hade dom fått hämta tillbaka mig, denna gång pga av "ihopsäckning på gatan". Nåväl, tanden är ute efter en sväng till tandis. Och less är bara förnamnet på vad jag är. Spelar ingen roll huuuuur många gånger jag borstar mina bissingar per dag, eller hur lite jag småäter.. för dom är sköra. Dessvärre inget jag kan göra åt. Bara att leva med det, vara glad, öppna fetingbörsen och pröjsa miljoner med kronor för varje besök.

Nu ska jag iallafall hoppa i säng, ne förresten ska lägga mig ner för en liten tupplur.. hoppar jag så ramlar jag säkert, och fler turer till lassa vill jag helst avstå. Natti mina fina! ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0