16e April 2011

Gokväll, eller nåt! Har knappt suttit still en enda minut idag så där har ni anledningen till varför jag inte uppdaterat bloggen. Iallafall, vid nio imorse kom min Pappsi hit och han hann bara komma in genom dörren så tog vi med oss barnen och for ut en sväng. Sen hem för att äta lunch sen ut igen.. då blev det den sedvanliga dollarstore shoppingen som alltid när han hälsar på oss! Köpte engångsgrillar ihopp om att vi skulle grilla till middagen men stormen som var ute velade ju inte riktiga lugna ner sig så grillarna får vi spara till en annan dag! Nåväl.. efter att Pappa åkte hem så käkade ungarna lördagskarra och jag dammtorkade :) När karrat var slut så drog vi ut vagnen och tog en tur med den och handlade lite, sen hem för middag och sen ut igen.

Efter denna dag så var ungarna så slut att dom somnade redan halv sju.. så då fortsatte jag med dammtorkningen och vid nio tiden så höll jag på att somna så trött som jag var men tänkte nä, inte sova än så jag började laga mat, fixa bort disken samt baka.. och efter det blev det en dusch och nu sitter jag här.. fortfarande med energi till tusen! Men nu är dagen slut så det blir tv resten av kvällen, kanske!

Och som vanligt när Pappsen varit här så åker ju kameran fram så klart att jag har lite bilder att bjuda på!


Törstig liten Bella!







Detta är iofs en gammal bild, från när vi bodde i Mbgt men jag måste bara visa er den! Den är så himla söt :)





Faaaan att jag blir galen alltså. Har ännu fler bilder som jag så gärna vill visa er men det går inte att ladda upp, så jävla typiskt! Jaja, nu ger jag upp för idag.. förhoppningsvis fungerar det att ladda upp imorgon. Kram och godnatt!  




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0