18e April 2011

Igår var en sådan där dag då jag inte riktigt hade något att skriva om så det fick bli en bloggfri dag helt enkelt! Idag har jag iallafall varit på en mini föreläsning i nästan en timme så då fick tjejerna vara med Mommo under tiden, träffade även på en gammal bekant där som gjort en piercing på mig tidigare :) Förut hade jag i högra näsvingen, hade den prick en månad men sen tog jag ut den. Nu blir det att göra en ny piercing, dock inte i näsan utan denna gång blir det i naveln! Fysatan så ont det lär göra, men men är väl bara att trycka en jävla socka i mun ifall man lär skrika.. men snyggt lär det bli iallafall :) Haha och jag som nästan bölar om jag får en sticka i fingret ;) hehe..


Bilderna är lånade från google










Nåväl.. tjejerna sover sen en timme tillbaka drygt. Felicia sover lite oroligt.. den där jääkla förkylningen. Vi hinner bara vara friska i en vecka eller två så är vi sjuka igen. Så imorgon lär det nog inte bli dagis. Får se helt enkelt. Hon är inte snorig men har däremot en sjuhelvetes hosta. Hoppas och ber att medicinen fungerar så att hon får lite sömn inatt.


Kommentarer
sofi

Svarar på kommentar: ditt hår blev ju super snyggt ju! dessutom så är de inget fel att ha lite mörkare till sommaren de är bara as snyggt:) , man solar och pimplar ju samtidigt;D

2011-04-19 16:53:03
URL: http://sofivanha.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0