1a April 2011

Morron morron.. jag verkar ha energi till tusen för jag har redan hunnit rensa kidsens garderob på kläder som aldrig används samt bärt ner ett gäng med påsar till förrådet och det tog ju sin lilla tid! Men nu är det inte kaoZ där inne iallafall :) Nu väntar vi på att barnens Morfar kommer hit och hälsar på, det lär uppskattas av dom!

Och för att inte glömma, jag har nu valt ett domännamn! www. mammamarie .com kommer mest troligt bli det nya, väntar bara på svar av dom för jag vill ju att min bloggadress ska pekas till den domänen annars är det ju som ingen idé! Meen det ska nog gå bra. När den dagen är kommen så uppdaterar jag er! Och denna gång blev det INTE en domän från Binero (dom är inte ens värd en länk i mina ögon)..

Så.. tills vidare, ha en underbar Fredag mina fina!


Se till att inte bli april lurade bara ^^

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0