21a April 2011

Jisses vilken dag säger jag bara!! Barnen har sina dagar dom är trotstiga och verkligen säger NEJ till allt men denna dag har varit extrem. Det började med att jag la dom rätt sent igårkväll för att hoppas på att dom vaknar lite senare idag, pigga och utvilade men icket!! Sex imorse slog dom upp sina blå sen har dom varit som katt och råtta hela dagen. Vissa stunder känns det som om jag bara vill dunka mitt huvud i väggen och sen falla ihop pladask.. dock vet jag att det bara kan bli bättre. Alla har dagar som inte är perfekta. Iallafall, mamma och hennes kille var hit efter lunch och dom stannade i en timme och precis hela den timmen så var Bella i full fart med att skrika så högt hon bara kan, springa efter mina ben och gråta "mammaaaa mammaaaa". Sen när jag tog upp henne så dög absolut ingenting, hur jag än gjorde och vad jag än sa spelade ingen roll för damen lilla. Till sist somnade hon iallafall utmattad på soffan sen däckade även Felicia fast i sackosäcken.. då fick mina öron vila en stund men dock inte resten av kroppen för jag hade ett gäng med tvätt att ta hand om och en jäkla massa måsten här hemma!!

Nu är dom iallafall badade och nattade så förhoppningsvis somnar dom om en stund! Jag själv ska däremot lägga mig framför tvn. Du är vad du äter börjar snart.. haha sjukt jävla kul att se fetton som gnäller om hur feta dom är samtidigt som dom trycker i sig pizza efter pizza.. wiiiierdo. Rör på arslet säger jag bara!

Visar upp om en stund vad som shoppats idag, dagen slutade ju bra iallafall.. en liten shoppingtur ;)


Som sagt, hoppas på en bättre dag imorgon utan sura miner av mina små hjärtegull ♥



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0