4e April 2011

Herreguud vilken lång dag det har varit, har knappt suttit still en enda sekund! Skriver iallafall detta inlägg i rekordfart medans det är reklam i bigbrother! :) Iallafall.. vid nio imorse tog jag med mig kidsen och drog förbi Mamma som håller på att flytta, fick en superfin soffa, litet tvrumsbord, tavlor, en pall, sackosäck, vitrinskåp! Tack Mamma <3 Ett komplett tvrum med andra ord :) Så nu är det inte så eko här inne nå mer, haha :)

Efter en timme drog vi hem igen för lunch och tvättstuga, senare mot eftermiddagen så blev det en shoppingtur! Fick detta av snälla Matti <3 <3


Världens sötaste hårtork, min gamla håller på att ge upp!






Och en våg! :) Har inte vägt mig på över ett år, har inte velat just för att jag vet att jag gått ner i vikt :( 44,1 väger jag och jag vill mer än gärna gå upp i vikt! Men vad jag än gör eller äter så fungerar det inte ;(





Kommentarer
Carola

Sluta röka, så kommer vikten så gott som säkert.

Plus alla andra fördelar det innebär.

Du kan om du vill!

2011-04-05 23:18:33
URL: http://www.mammamuu-carola.blogspot.com
Mallanmamma

Håller med föregående. Sluta rök (om du nu gör det) för det är förbrännande.

Ät som man ska alltså nyttig mat. För den som vill gå upp i vikt (och den som vill ner också såklart) bör äta nyttigt. :)

Sedan träna såklart, för muskler väger mer än fett. :)

Det är mina tips som jag vet för att gå upp i vikt. :)

2011-04-18 18:54:44
URL: http://www.mallanmamma.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0