8e April 2011

Hej och förlåt om jag inte uppdaterat sen i förrgår! Iallafall, Pappa fyllde år igår så då kom han till stan och så firade vi han här, som vanligt passade han upp mig och barnen trots att det var hans födelsedag <3 Har bilder att bjuda på men har inte kommit in på min mail på 3 dagar, irri!! Och idag har det varit lugna puckar, fyy vilket tråkigt väder det är.. man har ju inte lust till någonting alls. Men efter middagen så drog vi iallafall iväg och provade Felicias skridskor och det gillades ju inte, tror nog hon får vänta med det ett år till, min blivande isprinsessa :) Och jag själv har alldeles just precis lagt mig under täcket.. har vart i förrådet i en kort evighet och målat om en pall, alla bilder från när Pappa var här samt målning får ni imorgon! Nu är jag alldeles för trött för att börja bråka med min mail, tyvärr.

Hoppas att ni har haft en fin dag, kramkram ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0