Big Brother

I början av Bigbrother så skrev jag vad jag tycker om deltagarna, alltså det första intrycket man får! Dock har jag ändrat mig heelt om alla.. här har ni dom igen, och vad jag tycker!



Madde: Verkar vara en go tjej, tycker annars bara att hon gav fel intryck direkt i huset..  

Patrik: Eller ja "hunken", fyyfan så elak och jävlig han är mot Annie!! Hoppas att han inte vinner.

Vanessa: Direkt hon visas i tv:n så blir jag irriterad, som en pinne i rövas.. nä usch hon ska ut!! (min åsikt har inget att göra med att hon gått från att ha varit man och sen "blivit" kvinna.

Simon: Tråkig, tycker jag. Tillför inte gruppen något speciellt!

Annie: PINSAM och tråkig, tycker dock synd om henne så som Patrik behandlar henne, fyfan.

Sara: Eh, vem är det? Nemen seriöst.. man ser ju henne knappt i tv:n, och vad tillför hon gruppen annat än att ligga i soffan eller äta?

Peter: Tråååååkjävel.

Rodney: En riktig retsticka är han men dock tror jag att det faktiskt finns en liten snäll Rodney i honom.

Sonia: Tuff brud i lyxförpackning

Martin: Han lär ju vinna skiten med tanke på alla fjortisar som kommer rösta på honom pga av hans utseende.

Katerina: Helt jävla UNDERBAR, ärlig och rak tjej.. jag önskar såå med hela mitt hjärta att hon vinner! ♥

Gurkan: Sjukt rolig kille som man garvar åt i varenda avsnitt, vinner inte Katerina så hoppas jag att Gurkan gör det!

Christian: Men guud, vem fan såg till så att han fick komma in i huset? Booooooooring!!



Detta är MINA åsikter/tankar whatever.. har du egna så dela gärna med dig av dom :)


Kommentarer
Eriiza

Är Big Brother värt att glo på ?

har inte sett ett enda avsnitt.

2011-04-02 12:54:41
URL: http://eriiza.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0