Påfyllning till min garderob!

Hittade dessa tre söta plagg på kappahl :)



Denna supersöta kjol (har ett linne som har samma mönster och färg som kjolen)

Bilden gör sig inte rättvis men den är såå himla söt ;D





Och här har ni linnet jag köpte för några veckor sedan!




Ett par vita, tighta jeans med låg midja


Och ett linne


Fotade även dom plaggen också men dom går ju för faaaaaaan inte att ladda upp, wkmdfoeinbgjfkvmöeldk bläääääääääääääääääää jag blir galen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bilduppladningen ska alltid tjorva, en bild går bra men ska man ha in fler så går det inte!!!!!!!!!!!!!!


Får försöka fixa det snarast på något sätt för jag vill ju verkligen visa er fler bilder än bara en i varje inlägg.. :/



Kommentarer
Eriiza

Oooh, älskar kjolen, egentligen inte mitt stuk, men blev sugen på de läckra färgerna ! ;D

2011-04-22 14:41:33
URL: http://eriiza.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0