Storm ute och stress inne

Fy vilket skitväder.. meeen vi trotsade vädret iallafall för att få en gnutta friskluft annars har vi bara varit hemma och jag har sprungit fyra tusen varv ner till förrådet med en massa grejs att spara samt målat klart pallen, nu ska den bara torka :) Och finfin blev den! Passade även på att "möblera" om i förrådet, blev lite less på att kliva över saker och ting hela tiden, och när jag var klar kändes det som om jag just gjort ett triahtlon.. typ.

Bilderna jag lovade igår kan jag se mig i stjärnorna med för jag kommer inte in på mailen :( Färdigbråkat med den så jag får göra mig en ny.. nu blir det film iallafall. Är helt slut :(

Bjuder på en gammal bild, dock så underbart fin så det finns inte ord ;)




Är väl 1000e gången jag visar den, men finns säkert någon som inte sett den.

KÄRLEK


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0