11e Aug 2011

Men hallå :) Det var inte igår! Har verkligen inte haft tid att sitta här förens nu! Har börjat på ett nytt jobb i Tisdags och.. ja jag trivs! Trodde faktiskt aldrig jag skulle säga det men så är det :) Har jobbat där tidigare och det var inte en bra upplevelse, men allt förtjänar en andra chans här i livet, eller? Iallafall jobbar åt ISS/lindbäcks bygg/ncc.. städar ur nybyggda lägenheter :) Och med världens roligaste arbetskamrater så kan jobbet bli allt annat än tråkigt!! DET är absolut inte mitt drömyrke för fem öre. Till vintern så startar jag pluggandet, oavsett om jag måste tenta av i en annan stad eller inte, det får bära eller brista!! Hursomhelst, dagarna är sig lika.. händer inte alltför roligt i mitt liv just nu! Men om någon vecka lämnar vi stan igen. Vill bara bort härifrån!

Nehurrni, nu ska ena damen i säng.. den andra sover redan! :) Vad har ni för er ikväll? Berätta..
Är oftast så tomt här trots att ni är väldigt väldigt många som läser :)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0