13e Aug 2011

Äntligen helg! Det blev det för mig idag och inte igårkväll för igår efter jobbet så hade jag fortfarande kvar den där städkänslan så direkt jag kom innanför dörren så satte jag fart att städa medans energin fortfarande fanns kvar! Idag har äldsta dottern åkt till Mommo i byn och yngsta är hemma med mig, att det är tyst här hemma.. jag säger då det. Saknar henne så sjukt mycket fast det bara är en natt, men jag vet ju hur roligt hon har det hos Mommo och att hon har det bra där. Är nog bra för tjejerna också att få vara ifrån varandra ibland en kort stund för så mycket som dom bråkar varje dag så är det inte nådigt :) Syskonkärlek kallas det..

Förövrigt väntar jag att pigan ska somna för då åker en svinstor spegel fram och en burk med vit färg fram :)
Det blir nog bra det så länge jag inte får 7 års olycka, så klumpig som jag är.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0