17e Aug 2011

Men vilken ljuvlig kväll.. regnet öser ner, kidsen somnade redan innan kl åtta, bara skitprogram på tv:n. Så vad gör man? Har hur tråkigt som helst, fast egentligen har jag HUR mycket som helst att göra men det är bara tråkiga saker.. typ sånt som man helst skjuter på ett par dagar ;) Helgen lär bli tråkig som tusan, iallafall för min del.. Felicia åker ut till byn till Mommo och blir där fre-sön.. hon och Moa har planerat filmkväll med chips och karra så jag och Bella blir ensamma.. meeen meeeen är det fint väder så drar vi också på äventyr. Äre som nu så lär vi ju inte kunna gå ut i ösregn.. japp, vi är gjorda som socker :) Söta som få! ♥

Btw, tur jag har er :) Hittat den där specialklockan och snaaaaart är den MIN! 

Börjar som kännas lite tråkigt här i bloggen.. kanske dags för en tävling? I think soo :) Då det är en mammabarn blogg så blir det väl kanske något liknande som dom andra tävlingar jag haft? Om inte annat, ge mig förslag ;) Får fundera vidare på det.. hmm?




 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0