24e Aug 2011

Whaat a day, I tell ya.. men så sjukt jävla bra ändå :) Dagen började med ett trevligt besök hos tandläkarn! Efter det så var det raka vägen hem och stupa i säng två timmar, sen vid lunchtid så kom Sara och hälsade på. Att jag har längtat. Var ju bara 3 år sedan sist vi sågs :/ Barndomsvänner, vänner föralltid.. 2002 flyttade hon till Sundsvall och jag minns än idag hur jäkla ledsen jag var. MEN det är ju bara ca 70 mil.. nåväl, vid två så hämtade vi barnen på dagis. Hon har ju träffat Felicia tidigare men aldrig Bella så då passade det utmärkt att hon följde med :)





Och nu, ja.. jo.. trött är bara förnamnet, typ. Förjävla trött.
Mina fina hjärtan somnade strax innan nio, jag borde också sova tidigt men inte ikväll för nu ska jag bädda ner mig under täcket och kika på filmen " Hur många lingon finns det i världen? "

Hoppas verkligen att den är bra :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0