7e Aug 2011

Hej :) Egentligen borde jag sova nu men innan så måste jag bara få skryta litegrann, hihi! Första dagen idag som Felicia är HELT blöjfri och sköter toabesöken själv! Dessutom har det inte hänt några olyckor heller som det så lätt gör när det är pottträning på g! Hädanefter är det bara blöja på natten sen får man vänja av henne det också. Imorgon börjar potträning för Bella också.. tänka sig vad rik vi kommer vara den dagen det är färdighandlat blöjor! Haha :)

Idag har min fina piga fyllt 4 år, min prinsessa! Hon var så nöjd med sitt kalas.. bus och lek precis hela dagen! Trots skyhöga sockerintag idag så somnade både hon och lillasyster utan ett endaste gnäll, dessutom i tid. Helt slutkörda med andra ord, men kul har dom haft :) Nu ska jag bråka lite med bilderna, fungerar det inte att lägga upp dom i ett nytt inlägg så får jag fortsätta imorgon!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0