Boktips! Varför gråter inte Emma?

Jag läser ALDRIG någonsin böcker, har alltid tyckt att det är "slöseri med tid" men efter att jag läst denna bok så ja.. fan, jag velade inte att boken skulle ta slut!! Läste ut hela boken på 280 sidor på 3 dagar!




Arbogamordet.. Max och Saga.

Inte ett torrt öga fanns det när jag läste, så jävla hemskt säger jag bara :( Men den jäveln fick sitt straff.
I boken berättar Emma tillsammans med Magnus om allt som hänt, från mordet till sjulhus, skyddat boende, begravningen för Max och Saga, hennes kille Thomas, tyskan som hade ihjäl barnen (Christine), hon berättar om alla känslor ja allt!

Vilken superkvinna som orkar ta sig tillbaka till livet efter att ha gått igenom en sådan här smärta, otroligt. Om ni inte läst den så gör det, och ni som redan kanske läst den.. var den bra?


Hennes blogg! Emma Jangestig





Och här har ni hemsidan för boken/föreläsningar mm..  http://www.varforgraterinteemma.se/



Vilken otroligt stark kvinna säger jag bara!! Hon gör det bra.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0