3e Aug 2011 - Våran minisemester

Inte ett enda bråk har det varit mellan barnen, dom somnade utan om och men på hotellet, alla var glada och hade det svinkul! Jag velade absolut INTE hem! Resan dit och hem gick bättre än jag trodde då barnen inte gillar att åka bil så var jag inställd på gallskrik och gnäll alla timmarna i bilen, ditresan och hemresan var okej :)

Nu till bilderna!


Isabella





Jag och Isabella





Felicia är småsur :)




Isabella vid havet (två sekunder efter denna bild så var kläderna genomblöta och alla kidsen hoppade i vattnet och badade)







Isabella, E, Felicia





Suddig bild på mig :)







Bella på leklandet







Tjejerna i hoppborgen





Efter shopping, god mat, bus och lek på leklandet, bad i havet så var det dags att åka hem igen men snart är vi tillbaka, jag gillar verkligen den där staden :)


För att inte glömma en sak.. :(

Och jag själv hade tänkt göra mig en liten tatuering under semestern, klev in i en studio.. ner för en trappa vart det tatuerades! Han som gjorde dessa sa att han hade en tid åt mig dagen därpå men jag kände mig inte alls trygg, han kändes allt annat än seriös så då lät jag bli! En tatuering ska man ändå ha hela livet, då kan jag lika gärna göra den här i stan hos R!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0