22a Dec

Har öppnat upp kommentarerna igen och skapat en privatblogg på sidan om ;) Blir nog enklast så..


-


Hursomhelst. Nu är Isabella här hos oss en stund, som jag har saknat min dotter! Jösses.
Pappa M skulle iväg och handla dom sista julklapparna och då kan man ju inte ha kids omkring sig ;) Sen när han hämtar Bellsan så får Felicia följa med hem till honom för då drar jag och hjärto på stan och kirrar det sista inför julen ;p


Än är jag och M på kant när det gäller vissa saker men vi försöker verkligen att komma överens ang barnen.. och hitills fungerar det väl mer eller mindre bra! Allt kan man ju inte ha samma åsikt om, tur är väl det!

Nåväl.. nu har jag och tjejerna mysstund här med glass och dricka. Ja mitt i veckan men är man förkyld så får man faktiskt äta glass hur mycket man vill, säger Felicia.. hehe



Dags att avrunda här nu och umgås med tjejerna :)


Btw, jag sa ju att jag inte bits! ;)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0