2a December 2011

Joråsåatteeehh.. jag lever :) Dock dödsförkyld men wtf, finns dom som har det betydligt värre ;)
Natten har varit ett helvete av dess like.. urk vad jag hatar sjukdomar! Det ena avlöser det andra!
Igår kom iallafall lillpigan hit, så ska ha henne tills på Söndag :) Hade henne 4 dagar på M´s vecka när han jobbade natt så nu har jag henne bara 4 dagar.. sen på söndag äre Pappsens vecka igen med henne ;( Sen efter det så är det varannan vecka med Mamsi och Papsi igen som gäller för lillbruttan!


Imorgon, om vi är nog friska från denna hemska förkylning så blir det nog byn en sväng sen baka pepparkakor med mina prinsessor ♥

Helt sjukt att det redan är December! För mig har det inte gått hem än att det ska öppnas julkalendrar varje dag så det glömdes bort igår och idag.. jaja, dagen är ju it slut än så ;p




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0