<3

Nu är pigorna nattade och förhoppningsvis så sover dom snart! Bara dom somnar så ska jag fortsätta med att slå in alla julklappar.. men dom kommer inte att hamna under granen ;) För vi kommer inte fira julen i stan, den firas hos hjärtegull med hans föräldrar..

Bella firar julen hos sin Pappa och jag tar henne på juldagen och har henne till nyårsdagen ;) Nästa år är det tvärtom! Nåväl.. jag får ju ha henne nyår iallafall.. ♥


Några dagar innan julen så åker vi mot ******** och kommer hem på juldagen för att hämta Bella och fira minijulafton :) Sen åker vi iväg till ******** igen och myser på med alla kidsen jag och min sköna böna ♥


Det vart en jääkla massa julord här nu märker jag, hehe..




Undras om mina söta huliganer har somnat? Är alldeles tyst i deras rum.. 



Liten Bella och liten Felicia

♥♥



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0