Älskade dotter

Med en piga som har förkylningsastma så är blir det ibland ett par svängar på akuten, så blev det denna eftermiddag och kväll.. tyvärr! :/ For dit iallafall på eftermiddagen.. träffade läkare o så sen fick pigan inhallera, sen fick vi åka hem en timme och se hur det blir och komma tillbaka kvart i åtta.. Då jag inte visste ifall vi skulle bli inlagda med tanke på lungorna så fick Bella åka till sin Pappa och sova, så han och Jessica kom och hämtade min prinsessa och har henne tills imorgon! Rosslandet i lungorna var ju inte bättre av första dosen medicin så det blev ytterligare en inhallering med syrgas. Hoff :( Blodprover togs även.. hon var sååå duktig min tjej, inte en enda tår när proverna togs. STOLT MAMMA!!

Så nu ska vi imorgon åtta på morgonen och inhallera igen, då på adviva.. och sen igen på eftermiddagen! Blir det inte bättre så upprepas proceduren hela helgen.


Whaat more to say om denna dag? JO.. på Måndag drar dom igång renovering av min lägenhet så då flyttar jag och pigan ut tre fyra dagar. Toa/tvrum/tjejernas rum ska fixas och då äre som liite svårt att bo här i kaoset. Men det lär ju vara fint sen ;) Sen får jag ju spendera dessa dagar med mitt ♥ Lycklig tjej! Få dela natt och dag med han som förgyller mina dagar, älskar mig för den jag är, kallar mig prinsessa och ja.. jag är kär, så satans kär så jag exploderar! En lycka som är total!


Nåväl, nu ska mamman själv hoppa in i duschen.. sen, tro det eller ej så ska jag faktiskt SOVA då föregående natt bjöd på 0 timmar sömn, så lite dåsig är man allt :/


En trött, dåsig, duktig, febrig prinsessa här med syrgas... älskar dig min fina dotter!






Ögonen går jävlat i kors på mig nu så, goooodnaaaaight! Btw så ber jag till övre makter att natten blir lugn! Hejsvejs!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0