En käftsmäll

Förtjänar du, om inte tre! Det är inte mänskligt att bete sig så som du gör, jag skäms inte men du borde göra det över ditt fula beteende.. du bygger upp ett rykte om dig själv som heter duga! Det hjälper inte att du försöker psyka ner mig med dina sms, det biter inte! Jag är starkare än någonsin, det blev jag den dagen jag sa bye bye åt dig.. låt mig få vara lycklig, precis som jag är! Allt här i livet är inte hämd och ondska! Ändra dig själv så ändrar du din värld.




Jag avslutar med den här faktan som passar så jävla bra in på dig! Du är en tvättäkta narcissist, ända ut i fingerspetsarna..


  • har en känsla av särskilt berättigande, förväntar sig särbehandling
  • förväntar sig att andra ska förutse och tillfredställa deras behov och önskningar (krav)
  • inte kan hantera frustrationer och motgångar
  • räknar med omedelbar behovstillfredsställelse
  • vill ha sin vilja igenom fullt ut
  • inte respekterar andras gränser
  • inte respekterar ett nej eller att någon är av en annan åsikt
  • försöker kontrollera sin omgivning
  • har orimliga krav och ställer ultimatum
  • får inadekvata vredesutbrott eller är passivt aggressiva
  • har ett svart-vitt tänkande, idealiserar och nedvärderar
  • hyser föreställningen att ”är du inte med mig är du MOT mig”
  • förmedlar dubbla budskap
  • är sjukligt misstänksamma
  • känner sig illa behandlade och hämnas inbillade oförätter
  • tar på sig en offerroll/spelar martyr
  • saknar empati och inlevelseförmåga
  • utnyttjar andra
  • missbrukar förtroenden
  • använder ekonomisk och känslomässig utpressning
  • låter andra få veta att de är värdelösa och utbytbara
  • växlar mellan (manipulativ) kärleksfullhet och illvilja
  • använder sig av härskartekniker
  • ljuger obehindrat och skamlöst
  • säger ”Det har jag aldrig sagt/gjort/hört/lovat…”
  • bryter överenskommelser och avtal
  • baktalar andra, sprider falska rykten och falskanklagar
  • spelar ut människor mot varandra
  • byter fokus i diskussioner
  • använder ologiska resonemang
  • insinuerar och provocerar
  • förolämpar, hånar och kränker
  • låtsas att de inte hör, vägrar svara och ”glömmer bort”
  • projicerar
  • kallar andra för psykiskt störda, grälsjuka, våldsamma, falska…
  • talar om för andra (vet) vad andra tycker, tänker och känner
  • skam- och skuldbelägger andra
  • iscensätter meningsutbyten i syfte att ”peka ut” eller förnedra andra
  • är arroganta och mästrande
  • agerar impulsivt, ogenomtänkt och oförutsägbart
  • hotar och ger order
  • inser inte konsekvenserna av sitt handlande
  • har bristande verklighetsuppfattning
  • lär sig inte av sina misstag
  • är ointresserade av att reda ut konflikter och missförstånd
  • tar inte ansvar för sina handlingar
  • visar inte någon genuin ånger




  • Nämner inga namn, men.. det är så jävla du det här. Rakt upp och ner! Somliga vet vem jag talar om, andra inte.. och där sätter vi punkt ;)



    Kommentarer



    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback




    RSS 2.0