En skvätt feber och kvällsmys

Dagen började ju bra men slutade ju inte alltför kul.. dagis ringde och sa att Felicia blivit sjuk :( Stackarn, 39 grader feber ;( Hoff, hade gärna bytt med henne.. älskade jävla förkylningar!! Så nu är det bara att ta fram nebunetten så hon får inhallera! Förkylningsastma är ju inte det trevligaste..





Förövrigt sitter jag här och väntar på att gulle ska bli klar med sitt någongång, men he lär väl bli sent för han är ju inte den snabbaste ;p Ärenden hit och ärenden dit! Fick mig iallafall en överaskning för en stund sedan, en glad sådan! Hade just pratat med gulle o sådär.. då var han i ******** typ 15 mil härifrån vad han sa (och jag trodde på det).. två sekunder senare kliver han in i mitt tvrum :) Fatta vem som blev suuuuperglad? Trodde seriöst jag skulle få vänta tills på Söndag, men sedär!

Lyckliga tider, lyckliga jag ♥


Pigorna har iallafall somnat för natten och jag har gjort bort alla tråkiga måsten.. resten av kvällen består av mys med en snygg en ♥

Ha en trevlig kväll!




Ser förskräcklig ut så döljer nyllet ikväll :)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0