Fredag

Fredag, HELG! Som jag har längtat! And then, why? Hohoho lilla jag är BARNLEDIG!! Guu vad det där lät elakt, men om ni visste hur mycket jag behöver det! Älskar mina barn över allt på denna jord men även jag behöver tid för mig själv. Funderar starkt på att skänka bort mina äggstockar samt livmoder till forskning så att det inte dyker upp en till liten söt bebis ;) hehe

Medans pigan och jag väntar på att Mommo ska dyka upp så är elaren här för att koppla in min fina, nya tvättmaskin jag fått av min snälla Mor :) Nästa vecka kommer torktumlaren, som jag längtar!! Byebye tvättstuga!!!!


Helgen bjuder på;

-Julbord
-Mys med hjärtat
-Bastu
-Sova och äta gott
-Framför allt andas!


Dessutom så ska jag och hjärtat INTE prata om barnen ihelg en enda sekund, bara mysa och rå om varann för det behöver vi båda två!


Ja usch och tvi vilken dålig Mamma jag är som njuter att vara barnledig, samt plocka upp ny energi tills på Söndag då båda mina tjejer är hos mig.. ja jösses! :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0