God Jul <3

Gör ett 45e försök att blogga härifrån civilisationen, har ingen täckning på dongeln och knappt någon täckning på telefonen! Har iallafall fått höra mina små döttrars röster, och dom hade haft en underbar jul :) Saknar dom så mycket, mina stora tjejer! Att jag längtar tills imorgon då dom får gå lös på alla julklappar hos mig :)
Kan ju säga att denna julafton har varit totalt olik från dom andra dom senaste åren, aldrig firat den utan mina barn MEN den har ändå varit hur mysig som helst ♥

En jul mitt i ute i skogen, mörker och inte en kotte så långt ögat ser.. bara vi :) Mysmys..



Hoppas ni har haft en bra julafton, vi hörs när jag kommer till stan igen.. om det inte fungerar att mobilblogga ;D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0