God jul med ändrade planer!

Dan före julafton, julkänslor = 0 !
Felicia skulle egentligen fira julen med mig var det tänkt men hon vela sååå gärna stanna kvar hos Matti ända tills på Söndag och även fira jul där med M´s bror och hela familjen.. klart hon får göra det! Det kanske blir roligare än att fira med mammsen och en massa vuxna och inga barn! Men jag kommer ju sakna ihjäl mig efter henne. Som fan! Men är bara att gilla läget att hon faktiskt har en Pappa som hon också vill umgås med, vanliga dagar som högtider!

Nästa jul är iallafall båda barnen med mig, sen har jag ju dom även nu på nyår.
Nåväl, ska sätta fart med att packa ner lite julklappar och kläder åt henne, sen kläder åt mig själv också för den delen!

Felicia får sällan och aldrig bestämma själv, men vill hon så gärna fira hos sin far så får hon göra det! Bara hon är lycklig och glad så är jag det också i mitt Mamma ♥


Nu måste jag sätta fart här för om några timmar åker vi iväg.. vi hörs!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0