Godnatt alla fina <3

Gokväll! Prinsessorna sover sen tre timmar och jag strosar omkring här i morgonrock efter en härligt dusch :)
Tatueringen är insmord, alla klappar är inslagna och en kopp té i handen. Kryper nog ner i soffan och kikar tv tills ♥ ringer och surrar :)

Imorgon åker Bellsa till sin Pappa så henne ser jag inte igen förens juldagen ;( sen är det min vecka igen och då kommer båda tjejerna börja vara där 2 dagar i veckan på min vecka.. så att bella inte ska känna att det är så lång tid tills nästa gång hon ska till M (min prinsessa som är såå Pappig) och sen Felicia för att hon också vill vara hos sin fader :)

Nåväl.. imorgon packas halva lägenheten ner. Ser inte alls framemot det då jag hatar kaos så in i tusan. Men jag slipper ju se skiten för vi flyr hem till gölle under tiden, hehe..


What more to say, till veckan lägger jag mig nog under nålen igen :) Tror jag fick blodad tand ;) ♥ ^^


Godnight!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0