Kär, så in i helvete kär!

Lycka är att träffa en alldeles underbar kille, som älskar mig för den jag är :) och som jag får ge kärlek tillbaka till! Helt sjukt, men jag är kär.. så in i helvete kär! Nästan så jag blir svartsjuk på mig själv ;) hehe
Det var nog meningen att det skulle bli vi, från dag ett så har allt känts så himla perfekt.. precis allt!
Jag vill känna trygghet, få ärlighet och trohet.. det har jag inte känt på flera år. Sorry men sant! Men nu ska vi inte titta bakåt utan framåt!

L.y.c.k.a !

Tillsammans är vi oslagbara, bästa vänner, älskare, själsfränder. Jag har aldrig någonsin trott på det där uttrycket "efter regn kommer solsken" MEN nu gör jag verkligen det!




Du och jag, jag och du ♥





Framtiden är vår, och ingen kan ta den ifrån oss ♥


Kommentarer
Sara

Åh det låter så bra! Är så himla glad för din skull! Du förtjänat att känna så. Hoppas allt löser sig och då syftar jag på ditt andra inlägg. Finns här! Kram

2011-12-07 10:53:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0