Söndag

Gudars vad helgen gick fort :( För foort. Men jag är laddad med ny energi efter en underbar helg med hjärtat! Nu väntar jag att Felicia kommer hem, sen är det handling som står på schemat! Den här veckan är fullspäckad med grejor att göra, från morgon till kväll.. men sånt gillas, då går dagarna fort!

Måndag - Jobb 6-16
Tisdag - Luciafirande på dagis / möte på familjerätten
Onsdag - Sunderby sjukhus
Torsdag - Jobb hela dagen lång, på kvällen lägger jag mig under nålen ;)
Fredag - Jobb och på eftermiddan dundret med tjejerna.. pulka och picknick ;p
Lördag - Stallet med tjejorna
Söndag - Städdag samt lämna Bellsa till sin Pappa :((((((((((((((((((((((((((


Ska fortsätta och greja på här nu innan di barna kommer hem, sen kommer även hjärtat och min söta bonusson hit.. ♥♥


Vi hörs mina fina♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0