Tisdag

Hallåj! Morgonen började med luciafirande på dagis! Dom var så söta mina lucior ♥ Väntar att Anne ska skicka bilder åt mig så ska jag visa er.

Mot eftermiddagen så blev det en tur till cafe blåa näsan ;) haha.. dock inte i mitt egna ärende ;D
Därefter var det raka vägen till mötet, som jag skrev tidigare.. familjerätten! Och allt gick faktiskt kanoners!
Jag och M gick ut därifrån som vänner, men vad som sas och vad vi kom överens om stannar mellan oss två.

Att komma överens om vårdnad, respekta varandra, kommunicera är A och O! Barnen är i första rum, alltid. Tillsammans ska vi se till att göra det allra bästa för våra prinsessor!



Nåväl, nu lämnar vi det där :)

En sen middag är intagen, nu ska vi snart bege oss för att handla hem lite innan det är dags för nattning av barnen! Sen blir det nog garanterat, som varenda kväll surr i telefonen med min vackra pojkvän.. han och barnen är baske mig det bästa som har hänt mig! Snart ses vi igen, längtar mig tokig snart ;D

Jag förtjänar det allra bästa, och det är precis vad jag fått!

Kärlek på det ♥






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0