Trötter

Enda gången man tar sig tid att blogga är mitt i natten, nu sover kiden så jag ska försöka göra detsamma! Börjar redan känna paniken komma krypandes.. på Söndag åker ju tjejerna till Pappa Matti! Är ju van att Bella åker varannan vecka men nu är det ju ändring, även Felicia ska börja vara där varannan vecka från och med nu.. helt barnledig :/ Kommer vara underbart härligt att andas ut dom första tio minutrarna men sen kommer jag klättra efter väggarna, börja sakna och bli rastlös! Men det handlar om att vänja sig :) Felicia har ju alltid varit hos mig, 100%. Men hon behöver sin far också.. för enda Pappan i hennes värld är ju Matti och det vill varken jag eller han ta ifrån henne. Våra prinsessor, våra fina fina barn! Kärlek!


Bjuder på två bilder från nu i veckan då vi tog en låång fika efter lite shopping på mellandagsrean :)


"Felicia, får jag fota dig? ...en sekund senare, smaaiiiiiiiiiil"
Låtsas tatuering på kinderna för er som funderar :) INTE min idé bör tilläggas!







Bella gillar tårta :)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0