Ensamt

Mjahapp.. här är det dött och ensamt! När Matti hämtade Bella så följde ju Felicia med och skulle vara där en timme medans vi shoppade men då velade hon äta middag där.. så när jag skulle hämta hem pigan så vela hon sova över hos sin pappsi och ha myskväll där med bella.. så ja hon blev kvar där helt enkelt! Jaja, så äre.. hon har börjat bli så stoor min gumma :) Ingen liten bebis nå mer.

Imorgon skulle dom ha minijulafton.. och här sitter jag, håller på att packa och städa undan för imorgonkväll åker vi ju!

Fundilerar på om jag ska åka iväg till hjärtat senare när jag är klar här eller om jag ska stanna hemma, hoppa in i morronrocken, slänga håret i en tofs och mysa ner mig i soffan framför en film med té :) Svårt val.





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0