Wooppaa..

Ääntligen, I tell ya så är den där jädrans tvättmaskinen inkopplad ;p tog ju bara 7 timmar för elaren! Här är vi snabba! Nåmensåatteeeeeeh iallafall.. innan tre kom mami och plockade upp mig och pigan. Järnet in till expert för att köpa en platt tv, konka upp skiten 3 trappor upp och sen iväg igen.. storhandling med en stressad mommo, en grinig unge. Nu har iallafall min fina prinsessa dammat iväg med mommo till byn och jag ska snart ta och ringa och säga godnatt åt andra dottern som är hos sin pappa! Och sen mina kära så svirar jag om, från och med nu ropas det icket mamamamamamamamamamamamamama förens på söndag, lugnt för öronen för dom behöver vilas upp... fast tja, om en kvart eller två så lär jag sakna ihjäl mig efter mina söta huliganer!! ♥

Nu ska jag packa och ha mig för sen kommer hjärtegull och hämtar upp mig, som jag har saknat honom!



Tidsinställer ett inlägg åt er som dyker upp lite senare ikväll, vi hörs mina fina ♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0