10e Februari 2011

Woho lugna puckar i familjen kaos liv! Ne, faktiskt inte. Det går som inte en enda dag utan att det är just NÅGONTING.. hursomhelst, gårkällen. Var på väg att gå och lägga mig men innan jag gör det så går jag alltid in till kidsen och ger dom en puss på kinden.. direkt jag öppnade deras sovrumsdörr så såg jag blåa lysen typ som disco som sken in i deras rum från fönstret. Såg att det brann i huset mittemot, så det nerpacke jag är så kunde jag verkligen inte gå och sova förens dom ambulans/polis/brandkår hade åkt därifrån. Min första tanke var väl att utlänningarna haft grillparty i tvrummet, min gissning var inte långt borta heller.. nämen seriöst, var iallafall en torrkokning så lägenheten hade börjat brinna rejält. Fyfan vad hemskt :( Jag hatar bränder mer än någonsin!

Såå.. imorse var det ju som givet att gå in på nsd´s sida och kika om det stod något. Dom efterlyste en läsarbild så turligt nog tog jag en igår från fönstret ståendes på en stol! Bara kikarn som saknas, hehe..

Fotade denna bild från fönstret, dålig kvalité men vad fan man ser ju ändå!




Dom som bor högst upp i högra hörnet i huset hade pälsat på sig rejält med kläder och ställt sig på balkongen ifall dom hade behövt evakuera. Jisses. Tur nog blev ingen allvarligt skadad :)

Har gjort en pil så ni ser vart det brann.. för er nyfikna.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0