15e Februari 2011

Svar på kommentar!

(klicka på utropstecknet nedanför så bör ni komma till inlägget kommentaren handlar om)





fundersam om !:

du verkar inte särskilt ledsen över att du e singel, vad har hänt?



Lillmian svarar:

Kan börja med att säga att den anonyma kommentaren handlar om inlägget jag skrev i Oktober -10! Då jag flyttade från Mathias hem till Mamma, då det tog slut mellan oss. Jag antar att denna anonyma inte läst hela bloggen utan bara grävt efter smaskigheter i arkivet! Finns ingenting som tyder på att jag är singel. Och svaret är såklart, NEJ jag är inte singel. Och har inga planer på att bli det heller ;) Jag och Mathias har gått igenom precis allt man bara kan gå igenom i ett förhållande, jag vet att vi är oerhört starka tillsammans och älskar man varandra riktigt mycket som vi gör så finns det en lösning till precis ALLT!

Så.. nej. Jag är INTE singel och absolut inte ledsen över något.
Hoppas du fick ett någorlunda bra svar på din fråga.


Kommentarer
Anna Norman

Men varför bor ni inte ihop ? :) eller ni kanske gör det ?

2011-02-15 11:51:49
URL: http://erniiee.blogg.se/
evelina

Jag trodde också att det var slut mellan er när du bor i egen lägenhet =)

2011-02-18 18:38:42
URL: http://qwaszx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0