19e Februari 2011

Morning! Morgonen började vääldigt tidigt för att vara Lördag, redan kl sex var vi vakna så då blev det frukost sen tvättstuga. Åtta imorse råkade Felicia svälja en m8 mutter, hon fick väldigt tungt med andningen så jag ringde 112 direkt och då kom dom hit och kollade och bad oss följa med!



Mitt Mammahjärta var i bitar när vi klev in i ambulansen, tur nog så tog Matti och Bella bilen och kom efter för jag hatar sjukhus mer än någonsin.. så tur dom kom med :) Turligt nog gick allt bara bra, läkarn sa att det kommer ta några få dagar så kommer den ut av sig själv, iallafall till 99,9% av gångerna. Så vi får hoppas på det! Får ha lite extra koll på henne idag. Dom kollade även syremättnaden i blodet med en saturationsmätare och klämde på hennes mage och allt var bra..


Raketen som tog oss till sjukhuset!





Sen när vi var klara där så fick gumman en nallebjörn för att hon varit så duktig!
Och hem kom vi omkring nio tiden!


Mitt Mammahjärta var i tusen bitar tills läkarn sa att allt var bra, och Felicia fick även lova läkaren att aldrig någonsin mer stoppa in småsaker i munnen!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0