20e Februari 2011

Morgon på er! Alltid lika kul att få nya läsare, välkomna ;p det glädjer mig! Happ.. muttern har fortfarande inte kommit ut men vi väntar fortfarande. Dagen är lång och hoppet finns kvar. Felicia klagar ännu på magvärk, det gjorde hon även igår just innan middagen så då for Matti in med henne på akuten och jag stannade hemma med Bella. Tyckte det var nog scary att åka ambulans igår. Iallafall.. dom tog sänkan på henne och klämde på precis hela magen återigen för att känna att den verkligen inte fastnat i "systemet" så att säga.. så ja.. nu får vi bara vänta och åter vänta. Börjar hon däremot må illa eller kräkas så får vi åka in omgående! Tydligen räcker det inte att dammsuga 2 gånger om dagen, får nog dubbla det.. tidskrävande men nödvändigt!!

Tänkte göra ett inlägg om gamla bilder på barnen, när dom var små.. som ni inte sett :) Så medans kidsen sitter lugnt och tittar på deras barnfilm så ska jag ta och gräva lite i alla bildalbum jag har!

Kommentarer
Emma

Hoppas muttern kommer ut snart.



Angående din kommentar i min blogg så vet jag mycket väl när jag dumpade honom. Marknadshelgen 2005, dvs 3dje lördagen i mars. Det glädjer mig att ni hittat den rätta för er och jag hoppas att ni är lyckliga.

2011-02-20 10:36:34
URL: http://spinx.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0