21a Mars 2011

Fytusan vad trötter jag är :( Hade utan problem kunnat somna för natten nu. Dagen har varit låång. Efter lunch kom iallafall Pappa hit och hälsade på och busade med ungarna sen drog vi på stan och handlade prinsesskläder för barnen ska ha maskerad/disco imorgon på dagis och mina tjejer ska vara prinsessor :) Annars händer det inte alltför mycket här inte.. förutom ett evigt väntande på den där jäkla muttern. Hur länge ska man vänta egentligen?

Nähoj nu fortsätter jag på utmaningen istället.. sen blir det att slänga mig själv i duschen!


 


Kommentarer
Emma

Vitt tak hade varit grymt snyggt. Men då vi har öppen planlösning och i princip alla tak går ihop så hade vi i såfall varit mer eller mindre tvungna att måla alla tak. Det har vi inte riktigt lust med.

2011-02-21 17:46:14
URL: http://spinx.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0