22a Mars 2011

Halloj och godmorgon på er :) Lämnade småbrudarna på dagis strax innan nio imorse! Det var ju dags för maskerad och disco. Felicia tog på sig prinsessutstyrseln utan problem men med Bella var det annat, hon gillar verkligen inte sånt där men jag gav det en chans åtminstone och tog fram hennes prinsesskläder men inte det inte, hon vägrade! Det enda hon velade ha var sin snuttekudde sen var hon nöjd, inte ens prinsesskronan vela hon ha. Hon kanske är liite för liten ännu. Men det kommer nog senare att hon vill klä ut sig till allt möjligt! Förövrigt så sitter jag här och skriver halvt i blindo :( Tror jag har åkt på ögoninflammation i båda ögonen, sjukt irriterande för jag ser knappt vad jag skriver och ögonen bara rinner hela tiden! Hoppas bara att det inte blir några stavfel, fyfan för sådant!

Förresten, såg ni bigbrother igår? En liten åsikt om alla deltagare kommer på en stund, även min åsikt om programmet i helhet. Skratt..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0