23e Februari 2011

Hejhej! Morgonen började med ytterligare ett besök på akuten för Felicia. Jag kände mig liksom tvungen att ringa dit och höra hur länge man egentligen ska vänta på den där jäkla muttern, dom tyckte att det var färdigväntat och att vi skulle komma in. Sagt och gjort, så medans jag lämnade Bella på dagis så kom Matti från jobbet och hämtade Felicia och åkte med henne på akuten.. MEN.. inte faan gjorde dom något trots att jag krävde en jäkla röntgen!! Men inte det inte. Men fan pengar ska dom ha för varenda besök! Sinnesjävlasjukt tycker jag!

Nåja.. efter en snabblunch drog vi iväg allihopa på stan! Kollade in lite olika reor men fann inte ett skit, så det blev en runda på dollar istället :) Där hittar man alltid bra att ha saker.

Och muttern.. ja, den får vi vänta på!

.. känner jag min dotter rätt så kommer det blir ett lååååångt väntande då hon bara gör nummer 2 typ var 3-4e dag.

Vi hörs lite senare kanske.. lasagnen får inte brännas upp i ugnen!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0